Співпраця Ford і Volkswagen у сфері комерційних автомобілів

Volkswagen і Ford підписали угоди щодо спільних проєктів у сфері комерційних автомобілів, електромобілів та автономного керування

ДІРБОРН, штат Мічиган, та ВОЛЬФСБУРГ, Німеччина. – 10 червня 2020 р. – Ford Motor Company та Volkswagen AG підписали угоди, які розширять їхній глобальний альянс і дозволять забезпечити задоволення швидко змінюваних потреб клієнтів у Європі та інших регіонах за рахунок використання взаємодоповнюваних переваг у сегменті середньорозмірних пікапів-вантажівок, комерційних автомобілів та електромобілів.

Про плани щодо угод компанії Ford та Volkswagen вперше повідомили у липні минулого року. Компанії очікують, що альянс поліпшить досвід володіння для поточних і майбутніх клієнтів за рахунок швидшого оновлення асортименту автомобілів, впровадження актуальних нових технологій, забезпечення підвищеної практичності використання та розширення модельного ряду. Вони передбачають, що попит з боку світової промисловості на комерційні автомобілі зростатиме й надалі, й електромобілі з видатними експлуатаційними якостями зможуть стати цінним доповненням індивідуальних портфоліо продуктів цих компаній.

Цілі альянсу: 

Випуск середньорозмірного пікапа, сконструйованого й виготовленого компанією Ford, який з 2022 року продаватиме компанія Volkswagen під назвою Amarok у складі лінійки моделей Volkswagen Комерційні автомобілі

Подальше зміцнення напрямків діяльності обох компаній, пов’язаних з комерційними автомобілями, починаючи з 2021 року за рахунок міського фургона служби доставки на основі Caddy останнього покоління, що розроблений і виготовляється компанією
Volkswagen Комерційні автомобілі, та пізніше – 1-тонного вантажного фургона, розробленого Ford

Випуск до 2023 року ексклюзивного електромобіля Ford для ринку Європи, створеного на основі платформи MEB (Modular Electric Toolkit) компанії Volkswagen, що зміцнить позиції Ford у регіоні як виробника моделей з нульовим рівнем викидів

Протягом життєвого циклу продуктів у рамках комерційних стосунків компанії планують виготовити загалом до 8 мільйонів екземплярів середньорозмірних пікапів-вантажівок та обох комерційних фургонів.

«З огляду на пандемію Covid 19 та її вплив на світову економіку формування стійких альянсів між сильними компаніями зараз є актуальним, як ніколи, – заявив виконавчий директор Volkswagen Group д-р Герберт Дісс (Herbert Diess). – Ця співпраця ефективно сприятиме зниженню витрат на розробки, створить умови для розширення дистрибуції електромобілів та комерційних автомобілів у глобальних масштабах і зміцнить позиції обох компаній».

«Цей альянс виник у період неймовірного ентузіазму щодо взаємозв’язків між дедалі інтелектуальнішими та підключеними до Інтернету автомобілями в розумному, як ніколи, світі, – заявив виконавчий директор компанії Ford Джим Хекет (Jim Hackett). – Це створює величезні можливості для інновацій, розв'язання транспортних проблем світу та надання надзвичайних переваг клієнтам, навіть попри те, що компанії повинні діяти вибірково у питаннях витрачанняготівки».

Ford і Volkswagen володіють потужними мережами глобальних масштабів з виробництва і збуту комерційних фургонів та пікапів, а перелік популярних моделей включає лінійку Ford Transit і Ranger та моделі Transporter, Crafter, Caddy й Amarok марки Volkswagen Комерційні автомобілі.

«Сьогодні комерційні автомобілі відіграють основоположне значення для Ford, це напрямок, на якому ми будемо прискорюватися й зростати, а робота з Volkswagen на цих платформах забезпечить обом нашим компаніям значні фінансові переваги у таких сферах, як проєктування, виробниче обладнання й інструментальні засоби, – зазначив головний операційний директор компанії Ford Джим Фарлі (Jim Farley). – Також слід зазначити, що протягом наступних 24 місяців Ford випустить версії електромобілів Transit та F-150 на акумуляторних батареях для комерційних клієнтів, які дедалі сильніше потребують нульових викидів і потужного потенціалу підключення до Інтернету, даних і штучного інтелекту».

«Співпраця з Ford є ключовим компонентом нашої стратегії GRIP 2025+ і частиною поточної трансформації Volkswagen Комерційні автомобілі, – сказав голова ради директорів Volkswagen Комерційні автомобілі Томас Седран (Thomas Sedran). – Ця довгострокова співпраця з Ford зміцнить наші дуже добрі позиції у сегменті легких комерційних автомобілів, особливо на ключових для нас ринках Європи, і слугує доказом успішної покрокової реалізації нашого плану».

Використання компанією Ford архітектури MEB компанії Volkswagen у Європі стане ще одним наріжним каменем стратегії Volkswagen щодо електромобілів, а подальші зусилля обох компаній допоможуть виконати їхні зобов’язання, передбачені Паризькою угодою 2015 року. Volkswagen і Ford планують вивчити додаткові напрямки співпраці у сфері електромобілів.

Починаючи з 2023 року, протягом кількох років компанія Ford зможе поставити 600 000 електромобілів на основі архітектури MEB, яку розробили з метою поєднання простору й динаміки з електроприводом. Автомобіль, який компанія Ford буде розробляти й конструювати у районі м. Кельн під назвою Меркеніх (Merkenich), стане ще однією привабливою моделлю на додачу до власної розробки компанії – Mustang Mach-E з повністю електричним приводом, який буде представлений у 2021 році.

Крім того, обидві компанії будуть співпрацювати з Argo AI для формування унікальних напрямків діяльності у сфері автономних автомобілів на основі технології автономного керування компанії Argo AI. Минулого тижня компанія Volkswagen закрила інвестиційну угоду з Argo AI, про яку вже повідомлялося раніше. Ford вже володіє часткою власності в цій компанії та має певні інтереси у сфері розвитку.

Той факт, що компанії Volkswagen і Ford незалежно одна від одної вирішили інвестувати в Argo AI, підтверджує технологічне лідерство і розвиток системи автономного керування Argo AI та демонструє, як альянси можуть сприяти розвитку революційних технологій, які потребують значних витрат часу й ресурсів. Система автономного керування компанії Argo AI (SDS, self- driving system) є першою системою такого типу з планами щодо комерційного впровадження у Європі та США. Завдяки доступу до глобальних ринків збуту Ford і Volkswagen платформа Argo AI отримає найбільший з точки зору географії потенціал впровадження серед усіх існуючих на даний момент технологій автономного керування. Охоплення та масштаби є важливими чинниками для розробки надійної та економічної системи автономного керування.

Альянс між Volkswagen і Ford не передбачає спільного володіння активами, компанії залишаться
конкурентами на ринку.