До автосалону в Детройті музей Ford зібрав повну колекцію «алфавітних» моделей
ДЕТРОЙТ, шт. Мічиган, США, 19 грудня 2018 р. — Музей заводу Ford на авеню Пікетт у Детройті запропонує відвідувачам Детройтського автосалону (13-28 січня 2019 р.) унікальну можливість ознайомитися з повною — та єдиною у світі — колекцією перших моделей Ford.
Поряд із відомими кожному моделями Ford Model A і Ford Model T у будівлі колишнього заводу Ford будуть представлені інші автомобілі з так званої «алфавітної» лінійки. Постійна експозиція музею поповнилася автомобілями з колекції Ларрі Портера — моделями, маркованими як B, C, F, K, N, R і S. Усі вони, крім Ford Model A, були розроблені та випускалися на заводі на авеню Пікетт і вперше опинилися в музеї в межах однієї експозиції.
![Piquette-Heritage-11.jpg Piquette-Heritage-11.jpg](http://ford.lviv.ua/media/cache/default_3_col_block/uploads/media/default/cms/media/23515d399e339571457d933494af57822f1e836f.jpeg)
![Piquette-Heritage-10.jpg Piquette-Heritage-10.jpg](http://ford.lviv.ua/media/cache/default_3_col_block/uploads/media/default/cms/media/e9a367170ab6bac34079d146b7d0db280aca3397.jpeg)
![Piquette-Heritage-9.jpg Piquette-Heritage-9.jpg](http://ford.lviv.ua/media/cache/default_3_col_block/uploads/media/default/cms/media/7249192e5e3f9aa2c37540b41770cb72245dc1a3.jpeg)
Найрідкіснішим експонатом колекції є Ford Model B 1904 року. Чотиримісний автомобіль має розташований спереду двигун, а його власником був сам Генрі Форд. У світі залишилося лише 6 екземплярів цієї моделі.
Ford Model N є попередником Ford Model T — моделі, з якої почалася автомобілізація людства. Model N з розташованим спереду 15-сильним чотирициліндровим двигуном продавалася вдесятеро краще за розкішну Model K із шестициліндровим двигуном. Її успіх переконав Генрі Форда зробити ставку на надійний і простий в обслуговуванні автомобіль, який буде доступним масовому споживачу, — таким став легендарний Ford Model T.
![Piquette-Heritage-7.jpg Piquette-Heritage-7.jpg](http://ford.lviv.ua/media/cache/default_3_col_block/uploads/media/default/cms/media/d6fdac0b1caea72d167e090256e1e9d0be8c57d6.jpeg)
![Piquette-Heritage-6.jpg Piquette-Heritage-6.jpg](http://ford.lviv.ua/media/cache/default_3_col_block/uploads/media/default/cms/media/5b45ab4bebb5a180e3eee5d8e228d19d2e51ee3b.jpeg)
![Piquette-Heritage-4.jpg Piquette-Heritage-4.jpg](http://ford.lviv.ua/media/cache/default_3_col_block/uploads/media/default/cms/media/ed6db6430479b5e0cd00bc49e1e48c3cd4c81da3.jpeg)
Ford Model T було створено безпосередньо у стінах заводу на авеню Пікетт, що став для Генрі Форда другою домівкою. Спеціально для роботи над революційною моделлю на третьому поверсі заводу організували «секретну кімнату» — огороджений простір площею 80 кв. метрів, на якому розмістилися токарний і свердлильний верстати, креслярські столи та дошка для малювання крейдою. Сьогодні секретну кімнату з усім обладнанням може побачити будь-який відвідувач музею.
Також тут, у невеликому триповерховому цегляному будинку, були зібрані перші 12 000 екземплярів Ford Model T із 15 000 000, випущених за весь час виробництва моделі з 1908 до 1927 року. У 1910-му виробництво було перенесено на новий завод до Гайленд-Парку, передмістя Детройта, де Форд вперше ввів конвеєрне збирання автомобілів. Будівлю заводу на авеню Пікетт у 1911-му було продано компанії Studebaker, яка випускала там автомобілі під однойменною маркою до 1933 року.
Музей, зазвичай закритий щопонеділка і щовівторка, у дні автосалону в Детройті буде працювати кожен день. «Алфавітні» моделі з колекції Ларрі Портера залишатимуться в експозиції музею до 2022 року.
![1542304088405.jpg 1542304088405.jpg](http://ford.lviv.ua/media/cache/default_2_col_block/uploads/media/default/cms/media/3c25c3e87190f71f1312abf046a3ecb69f0de14d.jpeg)
![Piquette-Heritage-12.jpg Piquette-Heritage-12.jpg](http://ford.lviv.ua/media/cache/default_2_col_block/uploads/media/default/cms/media/05720d3b7fef6b22109e6dd87a2f6401a2cdbdff.jpeg)